Jak można by pokazać propozycję przedsiębiorstwa na różnych targach?

W zakresie eksponowania oferty możliwości w znacznym szczeblu są zależne od konfiguracyjnego układu stoisk. Jest parę najważniejszych form ustawienia ekspozycji.
Każda hala targowa ma stanowiska rzędowe, narożne, czołowe oraz wyspowe.

dom - pejzaż

Autor: Senado Federal
Źródło: http://www.flickr.com
Stanowiska rządowe, które nazywane są także szeregowymi, są najczęściej występującą konfiguracją na imprezach wystawienniczych. Stanowiska cechuje określona możliwość prezentowania oferty przez to, że kontakt z klientami targowymi odbywać się może jedynie przez jedną ścianę takiego stanowiska. To stwarza niebezpieczeństwo powstania niemałego tłoku w okolicy ekspozycji, a to może zniechęcić wielu zwiedzających, aby zapoznać się z ofertą wystawcy. Zaletami tego typu stanowiska rzędowego są łatwość dokonania rezerwacji i mała cena najmu takiego stanowiska. Stoisko narożne cechuje się tym, że dwie sąsiadujące ściany są otwarte dla publiczności. W porównaniu ze stoiskiem rzędowym, tego typu konfiguracja stwarza o wiele bogatsze możliwości aranżacyjne.
Mieszkańcy

Autor: Daniel Jolivet
Źródło: http://www.flickr.com
Możliwością rozmieszczenia ekspozycji jest również stoisko czołowe, które nazywane jest również półwyspem. Odsłonięcie trzech jego stron stwarza dobre warunki, żeby pokazać eksponaty, ale występują ograniczone możliwości do eksponowania materiałów informacyjnych. Jedna zabudowana ścianka zezwala na to, aby umieścić za nią części magazynowo-techniczne oraz jest w tamtym miejscu miejsce do prowadzenia rozmów. Wynajęcie miejsca pod czołowe stanowisko jest dość drogie, lecz z reguły istnieje olbrzymie zapotrzebowanie na tego typu ekspozycję.

Jeżeli opublikowana w tym artykule wykładnia Cię przekonała, to poznaj ponadto pozostałe wypowiedzi na nasz temat (https://bth.pl/uslugi/ciecie-woda-stali-wycinanie-strumieniem-wody/), który został poruszony w tym wpisie.

Najbardziej odsłonięta postać wystawiennicza, to stanowisko wyspowe, które określane jest także wyspą. Taka ekspozycja jest z każdej strony otoczona ciągiem komunikacyjnym.

Położenie takie stwarza najbardziej szerokie możliwości na zaprezentowanie oferty przedsiębiorstwa. Kiedy wybieramy stoisko wyspowe, w takiej sytuacji może pojawić się problem z lokalizacją części recepcyjnej oraz organizacją zaplecza. Z zasady jednak umieszcza się te części w części środkowej stanowiska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*